生命氣息 by CHC

你是我神 如此靠近 就像我的氣息
我全所有 是你所造 你托住我生命
你的榮美 吸引我心 主我更深愛你

主 向我吹氣 親愛聖靈 求充滿我的生命
隱藏你蔭庇下 停留你同在裡 我渴慕認識你

你的旋律 佔據我心 一生歌唱不停
我這一生 有你同在 我心不再畏懼
你的榮美 吸引我心 主我更深愛你

主 向我吹氣 親愛聖靈 求充滿我的生命
隱藏你蔭庇下 停留你同在裡 我渴慕認識你

生命中每一天 我要等候你
在你的同在裡 我得更新
生命中每一刻 都要敬拜你
你已潔淨我心 我生命 活水江河湧流不停


Breathe
You are my Lord
Closer to me
Than the air that I breathe
All that I am
Formed by Your word
I ‘m made in your hands

Captivated
By your beauty
Falling deeper in you

Breathe into my soul
Spirit of God
Fill my life with your presence

Hide under your shadow
Dwell in your secret place
It’s you I long to know

You are my song
In my darkest night
I will sing of your dawn
All of my days
You fill my life
With mercy and grace

Every day of my life
I will wait on you
In your presence my heart and strength renew
Every moment I live
I will worship you
You’ve saturated my soul my heart flows
Rivers of living water

第一次聽到這首歌是在兩年前康希牧師來台灣講道傳福音時
當我聽到曲調的時候就超喜歡的
上帝在我們身上吹息實實在在的生命
今天唱這首歌的時候 我也唱到流淚了
但是心裡卻是平安喜樂的
感謝天父給我們聖靈 給我們
蔭庇
給我們一切一切
謝謝祢

arrow
arrow
    全站熱搜

    groovyABC 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()