最近發生了許多事情 很多事也不盡然順利
但是最終的感覺總是好的 覺得自己真是幸福呀

我這一生中走過來遇見了很多人 很多事情
最重要的當然是遇到了 主耶穌基督
而我也要在此感謝所有幫助我 扶持我的家人 朋友們

首先 當然要感謝我的父母 在28年又6個多月前生出我 然後又把我扶養長大成人 讓我去澳洲念了七年多的書 一定要感謝他們的
再來 我的親戚們包括我的弟弟 你們不管在何時何地都幫助著我 雖然想法有些不同 但都支持我去做 謝謝你們

朋友們很多 我一一的感謝列下來 如果沒有被我列到的朋友們 不是因為你們不重要 而是我一時記不了這麼多人名 下次一定補謝謝

 

James, you are the first friend I feel to thank you. God tells you to bring me back, and you did and keep caring me. Thank you.  Pray that you have good life with Sydney and future baby in Boston

CK
, the best friend in Australia. Thank you for let me having good time in Australia. Miss you very much and pray for your life in Malaysia

Wendy, tell me girl’s movement. Thank you. But still empty in love with girl in the life right now.

Tony , 謝謝你在澳洲時已哥哥的角度教我事情和照顧我. 祝你和Francis的家庭美滿. 願神進入你們家庭

Amos, 是大哥哥又像叔叔. 很幸運在澳洲碰到你,以至於沒有交上壞朋友. Thank you very much

Wilson & Sally, 不管在澳洲還是台灣,你們都很關心我. 永遠記得你和我同甘苦的時段. 願上帝帶領你們的孩子們聰明聽話

Andy & Annie, 有好康的都會跟我說. 謝謝你們. 跟著你們吃喝就對啦

Pepsi, thank you to invite Jesus to me, and He saves my life. I don’t know when I can talk or see you again, but I’ll pray for you all the time

Homer’s Family, spending time with us and helping us to get closer to Jesus. Thank you Pastor Homer, you teach me a lots and help me in any moments. God Bless your family

Henry & Eve 賢伉儷, I am very lucky to know you two. You are not only giving me knowledge, and helping in my Spirit life. Thank you thank you and tank you. Remember what you give me all the time

Tony & Michele, always treat me more than friend. Have to use term more than “thank you”. Tony, every time when I talk to you, I feel free

Brandon & 冬慧, 謝你們在我初來感恩堂時鼓勵我很多,也分享很多. 上帝祝福你們還有可愛的Gracie

Tracy, 謝謝你鼓勵我且幫了我很多. 有太多太多的話想跟你說了,一言難盡. 上帝永遠與妳同在

Justin, 只有付出,沒有怨言,我要好好的感謝你為基督的兒女們付出. 上帝會把你的痛苦轉成喜樂的

小嵐, 你的熱心感動了我們. 謝謝你為我們著想很多. 願神賜給你了解你心意的伴侶

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    groovyABC 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()